Share this article

مطلوب تنفيذي إداري للعمل لدى هيئة دبي للطيران المدني

 تنفيذي إداري

رقم الوظيفة: 19000236
جهة العمل: هيئة دبي للطيران المدني
فئة الوظيفة: الإدارية
تاريخ الإعلان: 30-01-2019

Share
 
الوصف الوظيفي - (وظيفة مؤقتة) تنفيذي إداري (19000236)
(وظيفة مؤقتة) تنفيذي إداري - (19000236)
الوصف الوظيفي
 Role Purpose:

To provide executive administrative assistance to the Executive Director or Departments Directors by coordinating schedules, contacts, correspondences, travel arrangements, office documentation and reporting among others administrative duties.

Key Responsibilities:

1. Office Meetings: Manages the sector/departments’ meetings and appointments, and ensure that meeting minutes, agendas and actions items are up to date; coordinates with other parties for the meeting schedules and requirements; ensures that all sector/departments’ action items from meetings are distributed in a timely manner.
2. Administrative Support: Manages the sector/departments’ administration requirements, subject to availability of staff; provides administrative assistance to the Executive Director/Departments’ Directors for the sector’s operations by preparing correspondence and handling documentation management, among others duties.
3. Sector Communication: Distributes the sector’s correspondence to the respective officers on time.
4. Office Database: Maintains the Executive Director/ Departments’ Directors’ administrative database and maintains the confidentiality and safekeeping of the office documents as required.
5. Customer Surveys: Leads the planning, administration, and documentation of two customer satisfaction surveys annually.
6. Documentation and Reporting: Assists in organizing and maintaining official documents and preparing the sector/departments’ monthly report for endorsement and submission to the Director General every first week of the succeeding month.
7. Follow-up of Tasks & correspondence: Follow-up the responsible staff for the tasks, actions delegated by the Executive Director/ Departments’ Directors from time to time. Follow-up for correspondence of Government Departments, external entities.
8. Other Duties: Performs other office administrative job related duties as may be assigned from time to time.
 
المؤهلات و المهارات
 Academic Qualifications:

- Bachelor’s degree or any equivalent

Certifications:

- Administrative Skills Certification

Professional Experience:

- More than two (2) years’ working experience in executive administration
 
فئة الوظيفة: الإدارية
جهة العمل: هيئة دبي للطيران المدني
المستوى التعليمي: بكالوريوس
الجنسية المطلوبة: مواطن
الراتب الشهري: غير محدد
طبيعة الدوام: دوام كامل
تاريخ الإعلان: 30-01-2019
تاريخ سحب الإعلان عن الوظيفة: مستمر

*رابط التوظيف
https://goo.gl/DWBeWJ

 

أحدث الموضوعات

من نحن

مجموعة من الإعلاميين تجمعنا تجربة العمل في الصحافة الإليكترونية.. ويجمعنا كذلك الإعجاب بتجربة النهضة في دولة الإمارات العربية المتحدة بشكل عام وتجربتي دبي وأبو ظبي على وجه الخصوص.

أهلا بكل من يريد أن يشاركنا التجربة ويساهم بما لديه من رؤى شاهدها في دولة الإمارات.. فكل ما نقدمه من أجل أن تصبح بلاد العرب أجمل بلاد العالم.

تواصل معنا